Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Äntligen hemma,

Av Angelica Westman - 28 oktober 2008 19:57


Nu har jag äntligen kommit hem, har badat och gjort mig ren efter en hel helg och två vardagar på skolan. Nu känner jag mig som en människa igen. :P


I morse upptäckte jag att en till kyckling hade dött =( Det börjar bli lite av ett läskigt morgonmöte att ännu en kyckling gått bort. Dom stackarna har väl inget ont gjort. Jag började sen att göra mat åt alla djuren som jag gjort de andra tre dagarna. klockan halv 3 skulle mormor och morfar och mamma komma. Skulle bli kanonkul att visa morfar runt på skolan. När han väl kom så tror jag han höll sig undan för nästan alla djuren, kanske lite smårädd? Sedan gick vi upp och fikade i lägenheten och hade lite mysigt tillsammans. Sedan gick jag och mamma ner och matade getterna (Måste tillägga att Tindra kanske är världens sötaste), kycklingarna och grisarna för att sedan åka hem. Stripe mådde iaf bra när vi åkte hoppas hon fortfarande lever när jag kommer tillbaka till skolan på fredag!


När jag kom hem så hade äntligen mina skor kommit och dom passade perfekt, iaf till det ändamål jag skulle ha dom (Alltså inte barfota utan med några knästrumopr eller strumpbyxkor under) Mina leggins passade oxå hyffsat iaf men vad kan man räkna med för det priset :P 2 för 98:- då kan man inte vara så kinkig. =)


Ska snart iväg till Linus och se någon film eller spela lite tevespel. I morgon blir det tandläkaren. *I love it*  -NOT-


Lägger upp lite bilder på vad som hänt under Jouren... (Jag tycker inte om ormar)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards