Direktlänk till inlägg 15 april 2009

BEST DAY EVER!!!

Av Angelica Westman - 15 april 2009 23:37


Idag har det vare en sjukt bra dag. HELT OTROLIGT SJUKT ROLIG DAG!! (FAKTISKT) Va ner på stan en sväng och mötte upp Adam som bjöd mig på lunch, det tyckte jag iaf va snällt ^^ Tog en sallad på Piccollo faktiskt väldigt gott. Sedan så åkte jag till haga och mötte Emelie sedan våldsgästade vi tookiga elektriker ^^ Dåligt flumm!!  Sedan åkte jag och Emelie till Birsta och tvingade med oss Kristoffer. Emelie köpte en chickenwrap på Donken sedan åkte vi förbi Arken där vi kollade runt lite ^^ Jag stod och visslade i kör med en blå rosella tror jag det va :) Den lystrade väldigt bra när jag visslade på den iaf. Putte hette han btw. ;) Sedan drog vi ner till Birsta där vi kollade lite på tjejkläder, jag tror Kristoffer gillade det väldigt mycket!! :D Eller hur va det ^^ ??


Sedan tog vi en sväng ner till stan för Emelie ville visa en fågelbur hon ville ha ^^ Den va faktiskt väldans fin men den kostade typ 1200:- eller vad det var! Kan ni gissa vad vi gjorde sedan? Jooo, vi åkte på Donken igen och Emelie beställde en till ChickenWrap och en Cheesburgare och Kristoffer beställde bara en Cheese. Själv fick jag lov att vara nyttig då jag inte hade nå pengar ^^


Sedan åkte vi förbi Marcus men då skulle tydligen Emelie hem en sväng så jag fick stanna där, och efter ett tag verkade det som att hon inte tänkte komma tillbaka 

:( så jag fick tjata som fan på henne att jag skulle vara med henne men hon hade blive lite ovänn med Tobbe så det va ju inte så kul. Det borde ha vare dagens nedgång, men som sagt så behöver man motgångar för att det ska bli bättre oxå. Sen va hon ute och sprang så jag bestämde att vi skulle ut och leta efter henne och det gjorde vi. Hittade henne till slut så jag följde med henne in när hon skulle duscha sedan for vi iväg till Kristoffer och såg på Fråga Olle. Rätt coolt att Emelie och Kristoffer känner varann sedan tidigare. Jaja efter det så fick man sticka hem, va ju läggdags för alla utom mig eftersom jag är världens nattuggla och kan OFTAST sitta uppe ungefär hur länge som helst. :D :D


Dagens BÄSTA citat, kanske det bästa EVER, "AHJJ, DET GÖR JU ONT JUE!!"


Måste bara säga att idag har jag mått så FRUKTANSVÄRT BRA! Jag har vare på världens BÄSTA humör, världens FLUMMIGASTE humör, världens GLADASTE humör, ja ni ser vart detta leder något stans ;)


Fan det blev en bok detta. "Boken om världens bästa dag!" ;P Yeah!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards