Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Bara Massa Took,

Av Angelica Westman - 22 mars 2009 21:09


Lägger upp bilder på Pluto och en bild på mig från i fredags,


I fredags blev det partaj :) Det va skojigt. Nu va vi flera stycken oxå och då blir allt genast mycket bättre OFTAST. Ibland är det bätte med färre ;) Trolleritrix stog på menyn iaf och det va hur grymt som helst :) faktiskt helt otroligt. Vissa trix va helt oförklarbara. Grymt kul iaf.


Blev lite bråk på kvällen det va väl mindre bra men det löste sig, Men fredagen va faktiskt riktigt rolig ;) Spelade lite Rockband oxå.


I lördags köpte jag årets första mjukglass grymt gott :) Köpte över ett kilo lösviktsgodis och sedan gjorde jag och Linus god mat :) Pommes och lövbiff. Finns det nått godare än friterade pommes? och dressing?!? Tror inet det ;)


Nu idag har det inte hänt då mycket. Följde med Marcus en sväng, han skulle köpa nått till sin gitarr sedan åkte jag till Linus men gick hem ganska fort. Gjorde lite läxa sen blev det Cod4. Jag kanske ÄGDE SÖNDER! :D Låg iaf trea ;) Och med tanke på att jag inte fuskat fram alla vapen som alla andra gjort så är det jävligt bra. PLUS att jag är den ända tjejen som spelar så då är det ännu bättre. Så nu är jag stolt över mig själv. Och det är inte ofta det händer :D :D :D


Nu vet jag inte vad det blir. inge mer blogg iaf...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards