Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

I harmoni med sig själv!

Av Angelica Westman - 26 mars 2009 22:21


Ja, det vill jag väl inte påstå att jag är just nu. Fy fan vad allt bara går på took hela tiden. Varför kan inte allt bara flyta på? Just ja, glömde bort "livet är inte en dans på rosor". Äh jag har väl egentligen ingenting att gnälla på. Jag har kompisar som bryr sig, en mamma som bryr sig, en mormor och morfar som alltid vill mitt bästa, en pojkvän som försöker finnas till hela tiden (nu för tiden iaf) Skolan går ju faktiskt bra. Inte ett ända betyg under VG så jag ska inte klaga tror faktiskt allt sitter i min sömm och i kosten. Visst det finns andra faktorer oxå men dom behöver inte alla ta del av ^^ Aja slut på gnällandet för idag. Kan ju ta upp något som är skojjigt kanske?


Tog hem ett ägg från skolan idag som stripe (min höna) värpt (som ska ätas). Det blidde ett brunt ägg :) Har funderat på att ta hem några ägg veckan 17. Veckan efter påsklovet. Då ska jag lägga dom i en äggkläckare och efter ca 21 dagar kommer FÖRHOPPNINGSVIS några småttingar ut och vill att jag ska vara deras mamma :D haha kanske inte riktigt men jag vill gärna låtsas. Sen får dom flytta ut på landet till Jens, Maria och flickorna. :) Det skulle vara grymt kul att ha små kycklingar kvittrandes hemma iaf, så får hoppas på att Jens vill ta dom sedan så jag inte måste he iväg dom på blocket eller nått liknande.


Imorgon är det blomsterbinderi med godis, det kan bli intressant. Får lägga upp bilder så ni får se hur det blir. I morgon åker även våra kompisar till Tallin så det blir väl till att hitta på något med Linus eller ensam, verkar inte vara allt för bra just nu =/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards