Alla inlägg under januari 2009

Av Angelica Westman - 19 januari 2009 18:20


Nu är jag jättetrött. :( Har legat med 40 graders feber i helgen! *illa* Så nu ska jag väl till skolan igen, snart iaf.. vet inte om det blir i morgon eller på Onsdag. Missade ju blomsterbinderiet i Fredags. Blev helt förstörd ville verkligen gå på det. =( 


På fredag fyller jag  i alla fall 20 :) Äntligen blir man stor flicka! :)  


Igår så fixade jag och mamma ihop ett bord som jag köpt så jag kan ställa upp mina datagrejer på. Så snart har jag en egen dator att sitta vid :P Det blev kanon fint. Men lägger inte upp någon bild förens allt är klart!


Saknar Lillan <3


Jag ska äta en semla ikväll, nu orkar jag inte skriva mer, är så trött sen all feber och hosta. :(


Av Angelica Westman - 13 januari 2009 08:49


Måndagen den 5 Januari, Det var den värsta dagen i mitt liv. Jag och mamma skulle bege oss till veterinären för att kolla upp Lillan. Nyheterna som egentligen inte va några nyheter blev dåliga. Vi fick göra ett besut som va väldigt jobbigt! Veterinären tände ljus och släckte ner inne i rummet, kom in med en spruta som såg fruktansvärt stor och plågsam ut. Usch!! vill inte tänka tillbaka, men där stog vi iaf, jag och mamma, mer ledsna än någonsin. Min älskade lilla Lillan! <3  Du var den BÄSTA katten(!) vi saknar dig och vi Älskar dig fortfarande. Mer än någonting annat! <3 Rest In Peace


Jag har köpt en bricka med Lillans namn inristat på framsidan och hennes födelsedatum och datumet då hon gick bort! Ska lägga upp bild senare om det går att få någon bra!


Torsdagen den 8 Januari, Åkte jag till Härnösand och mötte upp Peter eftersom vi skulle kolla upp lite saker till en dator! Vi hittade ett Chassi på Escape Data där Ronny hjälpte oss. Köpte ett jätte fint Xion Chassi. <-- Länk
 

Fredagen den 9 Januari, hämtade jag mitt halsband som jag beställt med Lillans namn inristat!


Måndag den 12 Januari, Började skolan igen. USCH! Det var mycket jobbigare än vad jag trott att det skulle vara! Jag är så fruktansvärt trött natten till måndag sov jag 3 timmar! Slutade iaf 13.50 och skulle ta bussen som gick 14.10 ute vid vägen men då fick jag och Tessan skjuts bort till Lunde istället och fick vänta på bussen där :) Skönt att slippa åka med massa barn som skriker iaf. Sedan när jag kom in till Härnösand så gick jag upp till Escape data och köpte ett tangentbord Razer <-- Länk Sedan tog jag bussen hem. Jag och Linus lämnade av Rasmus på tågstation och sedan hem.


Jag va så jävla trött så Linus fick skjutsa hem mig vid halv 9 tiden. Sedan satt jag och mamma framför teven ett tag sedan bröt jag bara ihop. Jag är så trött på att gå i skolan och jag är så trött på att inte ha någon fritid eller några pengar att kunna göra saker för! Jag är så trött på att kliva upp tidigt och alltid vara trött! Jag är så trött på att alla alltid är så "Dyster" och inte bara kan vara glad. Den gladaste personen jag pratat med på LÄNGE va Andrian! Jag ringde han och bjöd in han till min 20 års fest. Vi har inte umgåts på flera år och det kommer bli jättekul att han kommer. (Barndomskamrat)


Nu sitter jag på skolan är är så trött så jag vet inte vad jag ska tänka! Åhh vill bara hem till min varma sköna säng och bara ligga och mysa iställer för att vara på skolan för 2 lektioner eller vad det är. Har inte första lektionen sen har jag en lektion sedna har jag hål i 3 timmar sen kanske jag har 1-2 lektioner sedan slutar jag! Vad ska jag göra då då? Det finns lixom inget att göra här i 3 timmar. Får väl jobba lite med fallen som jag ska ta igen från ettan eftersom jag inte gick i skolan då!


Aja nu ska jag ringa mamma sedan vette fan vad jag ska ta mig till!



Av Angelica Westman - 5 januari 2009 09:11


Lillan JAG ÄLSKAR DIG! Jag kommer alltid att sakna dig och du kommer alltid finnas kvar i mina tankar och i mitt hjärta! Rest In Peace <3


Av Angelica Westman - 3 januari 2009 19:17


Nu har jag satt upp mina nya svarta gardiner som jag sytt själv! :D *Super duktig jag är* ;) Sen har jag bäddat om min säng oxå :D Både skyddslakan och vanliga lakan är i svart som inte syns på bilden. men mycket snyggare än blått blått blev det iaf! :) sen mörkgrå och gråa sängkläder, kan det bli bättre. är iaf jättenöjd :) Fick sängkläderna i julklapp lakana oxå. :)


Så vad tycker ni?

Hiss eller Diss?!


Av Angelica Westman - 3 januari 2009 15:53


Här kommer bilderna på Peters ölglas som han fick av mig i present! Han fick oxå grytvantar men sånna vet alla hur dom ser ut. Dom var rödrutiga ;) (Jag har alltså gjort texten och höken på glaset själv!)


Av Angelica Westman - 3 januari 2009 15:35


Nu är det bra länge sedan jag skrev nått i bloggen! =/ Mindre bra.. Men det är så mycket nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!! =( Lillan mår inte alls bra hon bara ligger och sover hela tiden, äter knappt någonting, går inte på lådan och lossar jättemycket hår... :'(  Så ni kanske förstår att jag inte mår så himla bra med tanke på att jag haft Lillan sedan jag var 6 år gammal och jag fyller 20 den 23 Januari, så det är jättejobbigt! Jag är helt knäckt nu och jag vill inte veta hur knäckt jag kommer vara sedan... Vi ska till vetrinären på Måndag och kolla hennes njurar, så då får vi besked om hur allt kommer bli. Men det är ju bara dumt att tro att hon kommer klara sig. Hon är ju snart 14 år och det är ju rätt mycket ändå! Men hon har funnits typ hela mitt liv. Så länge jag kan minnas iaf! Lägger upp två bilder på henne. Den ena är när hon Dricker vatten ut vattenkannan, (Hennes favorit) och den andra är henns sovplats där hon alltid ligger nu mera! <3


Nyår var väl rätt okej, jag och Linus åkte ner till hamnen och såg på raketer med Peter och Anders. Björn hade bjudit alla våra kompisar ink. Linus men inte mig :P Men han trodde att Linus skulle komma på nyår utan mig. Ofta han hellre är med en "Kompis" än med sin tjej. Skulle inte tro det! Vare sig jag hade blivit bjuden eller inte så ville vi inte dit! Så jävla tråkigt att vara hos Björn och Åsa på fest, brukar inte alls vara kul! Så det brydde ju inte oss! *Haha* Björn tycker inte om mig :P och jag tycker inte om honom. Så vad ska man göra? Jo skita i varandra :) (Lägger upp bilder på raketer vi såg fast det gick inte så bra att knäppa i mörkret men iaf, ni får se vad jag åstakom)


Snart fyller jag 20 :) Då ska det bli fest här hemma. Med ca 20 bjudna :P Först för vuxna sedan för kompisar så det blir ungefär 40 pers som kommer vara här om alla kommer fast 20 åt gången. :P Hoppas alla kommer :D Skulle vara så kul! :)


Jag har köpt en ljudanläggning till min dator oxå med 5.1 :P Det var grymt bra :) Man kunde störa grannarna maximalt och då bådar det gott :) Nu är det bara själva burken kvar, vi ska i väg till härnösand på torsdag och kolla efter ett chassi så vi kan börja bygga :) ÅHHH LÄNGTAR!!


Nu ska jag kolla till min älskling (Lillan) sedan ska jag fixa i mitt rum och sedan ska jag duscha... ikväll ska jag nog vara med Linus. Vi får hoppas på att vi hittar på nått skoj :) Glömde oxå skriva att peter fyllt år :) Grattis så jättemycket i efterskott :) Lägger upp en bild på vad han fick av mig :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards