Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Jag orkar inte mer... </3

Av Angelica Westman - 13 januari 2009 08:49


Måndagen den 5 Januari, Det var den värsta dagen i mitt liv. Jag och mamma skulle bege oss till veterinären för att kolla upp Lillan. Nyheterna som egentligen inte va några nyheter blev dåliga. Vi fick göra ett besut som va väldigt jobbigt! Veterinären tände ljus och släckte ner inne i rummet, kom in med en spruta som såg fruktansvärt stor och plågsam ut. Usch!! vill inte tänka tillbaka, men där stog vi iaf, jag och mamma, mer ledsna än någonsin. Min älskade lilla Lillan! <3  Du var den BÄSTA katten(!) vi saknar dig och vi Älskar dig fortfarande. Mer än någonting annat! <3 Rest In Peace


Jag har köpt en bricka med Lillans namn inristat på framsidan och hennes födelsedatum och datumet då hon gick bort! Ska lägga upp bild senare om det går att få någon bra!


Torsdagen den 8 Januari, Åkte jag till Härnösand och mötte upp Peter eftersom vi skulle kolla upp lite saker till en dator! Vi hittade ett Chassi på Escape Data där Ronny hjälpte oss. Köpte ett jätte fint Xion Chassi. <-- Länk
 

Fredagen den 9 Januari, hämtade jag mitt halsband som jag beställt med Lillans namn inristat!


Måndag den 12 Januari, Började skolan igen. USCH! Det var mycket jobbigare än vad jag trott att det skulle vara! Jag är så fruktansvärt trött natten till måndag sov jag 3 timmar! Slutade iaf 13.50 och skulle ta bussen som gick 14.10 ute vid vägen men då fick jag och Tessan skjuts bort till Lunde istället och fick vänta på bussen där :) Skönt att slippa åka med massa barn som skriker iaf. Sedan när jag kom in till Härnösand så gick jag upp till Escape data och köpte ett tangentbord Razer <-- Länk Sedan tog jag bussen hem. Jag och Linus lämnade av Rasmus på tågstation och sedan hem.


Jag va så jävla trött så Linus fick skjutsa hem mig vid halv 9 tiden. Sedan satt jag och mamma framför teven ett tag sedan bröt jag bara ihop. Jag är så trött på att gå i skolan och jag är så trött på att inte ha någon fritid eller några pengar att kunna göra saker för! Jag är så trött på att kliva upp tidigt och alltid vara trött! Jag är så trött på att alla alltid är så "Dyster" och inte bara kan vara glad. Den gladaste personen jag pratat med på LÄNGE va Andrian! Jag ringde han och bjöd in han till min 20 års fest. Vi har inte umgåts på flera år och det kommer bli jättekul att han kommer. (Barndomskamrat)


Nu sitter jag på skolan är är så trött så jag vet inte vad jag ska tänka! Åhh vill bara hem till min varma sköna säng och bara ligga och mysa iställer för att vara på skolan för 2 lektioner eller vad det är. Har inte första lektionen sen har jag en lektion sedna har jag hål i 3 timmar sen kanske jag har 1-2 lektioner sedan slutar jag! Vad ska jag göra då då? Det finns lixom inget att göra här i 3 timmar. Får väl jobba lite med fallen som jag ska ta igen från ettan eftersom jag inte gick i skolan då!


Aja nu ska jag ringa mamma sedan vette fan vad jag ska ta mig till!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards