Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Fy Skäms!!!

Av Angelica Westman - 3 januari 2009 15:35


Nu är det bra länge sedan jag skrev nått i bloggen! =/ Mindre bra.. Men det är så mycket nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!! =( Lillan mår inte alls bra hon bara ligger och sover hela tiden, äter knappt någonting, går inte på lådan och lossar jättemycket hår... :'(  Så ni kanske förstår att jag inte mår så himla bra med tanke på att jag haft Lillan sedan jag var 6 år gammal och jag fyller 20 den 23 Januari, så det är jättejobbigt! Jag är helt knäckt nu och jag vill inte veta hur knäckt jag kommer vara sedan... Vi ska till vetrinären på Måndag och kolla hennes njurar, så då får vi besked om hur allt kommer bli. Men det är ju bara dumt att tro att hon kommer klara sig. Hon är ju snart 14 år och det är ju rätt mycket ändå! Men hon har funnits typ hela mitt liv. Så länge jag kan minnas iaf! Lägger upp två bilder på henne. Den ena är när hon Dricker vatten ut vattenkannan, (Hennes favorit) och den andra är henns sovplats där hon alltid ligger nu mera! <3


Nyår var väl rätt okej, jag och Linus åkte ner till hamnen och såg på raketer med Peter och Anders. Björn hade bjudit alla våra kompisar ink. Linus men inte mig :P Men han trodde att Linus skulle komma på nyår utan mig. Ofta han hellre är med en "Kompis" än med sin tjej. Skulle inte tro det! Vare sig jag hade blivit bjuden eller inte så ville vi inte dit! Så jävla tråkigt att vara hos Björn och Åsa på fest, brukar inte alls vara kul! Så det brydde ju inte oss! *Haha* Björn tycker inte om mig :P och jag tycker inte om honom. Så vad ska man göra? Jo skita i varandra :) (Lägger upp bilder på raketer vi såg fast det gick inte så bra att knäppa i mörkret men iaf, ni får se vad jag åstakom)


Snart fyller jag 20 :) Då ska det bli fest här hemma. Med ca 20 bjudna :P Först för vuxna sedan för kompisar så det blir ungefär 40 pers som kommer vara här om alla kommer fast 20 åt gången. :P Hoppas alla kommer :D Skulle vara så kul! :)


Jag har köpt en ljudanläggning till min dator oxå med 5.1 :P Det var grymt bra :) Man kunde störa grannarna maximalt och då bådar det gott :) Nu är det bara själva burken kvar, vi ska i väg till härnösand på torsdag och kolla efter ett chassi så vi kan börja bygga :) ÅHHH LÄNGTAR!!


Nu ska jag kolla till min älskling (Lillan) sedan ska jag fixa i mitt rum och sedan ska jag duscha... ikväll ska jag nog vara med Linus. Vi får hoppas på att vi hittar på nått skoj :) Glömde oxå skriva att peter fyllt år :) Grattis så jättemycket i efterskott :) Lägger upp en bild på vad han fick av mig :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards