Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Angelica Westman - 20 mars 2009 17:53


Gud vad jag har varit på dåligt humör idag. Allt har gått åt helvete hela dagen. Har vare så less. Började med ett misslyckande på blomsterbinderi med att göra pluto. Det kanske va världens misstag att göra det. Kommer lägga upp en bild sen. Men ni får lova att inte skratta ^^


När jag satt på bussen på vägen hem så vare några småtjejer från skolan som satt och sjöng och skrek hela resan hem. Dåligt less man blev då rå? Fan dom överröstade mina lurar från mobilen och ändå är dom rätt tight!


Kom hem och började dividera med mamma om att jag är hur less som helst på min kropp och att jag vill ändra den på en massa olika sätt. Sen blev jag tokig och gick och la mig, en stund iaf. Sen stack jag ut och nu verkar det som att kvällen kanske bli lyckad iaf. Man kan ju hoppas :)


Måste bara berätta oxå att jag va jätteduktig på skolan i Onsdags. Jag fick jättemycket gjort. Både uppgifter vi fått nu och rester som jag måste ta igen från ettan eftersom jag hoppade in i tvåan. Så jag va rikitgt stolt över mig själv i onsdags. Weii :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards