Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Angelica Westman - 14 mars 2009 22:51


Jag förstår inte vad det är som är så fel. Vad är det jag gör? eller säger? Just nu måste allt vara som i helvetet, nästan allt iaf.. Finns ju vissa delar i livet som får mig att klara av dagarna som kommer.


Jag vet inte vad det är men det känns ändå som att jag uppskattar skolan mer just nu oxå, skönt att komma hemifrån och träffa kompisarna och veta att man har ett annat liv där. Visserligen pratar vi inte så mycket om de "privata livet" men vi har kul tillsammans ändå och det känns för en gångs skull som att man är accepterad och är med i "gänget". Det känns grymt skönt. Jag är jätteglad att jag bytte Linje. Jag skulle gå om flera år om det skulle behövas bara det är som det är nu (i skolan alltså) Nog för att det känns som man är jätteless på skolan så kanske det är ett bättre, roligare och lyxigare liv än att jobba. Det jag saknar är ju ett eget liv, egen lägenhet t.ex kunna köpa saker man vill ha istället för att alltid snåla. Men frågan om är om det är värt att man skulle byta bort det mot skolgången? det finns tillfällen som talar mot och för men jag vet ändå inte vad som är bäst.. Man skulle gå i skolan och vara rik. Det skulle vara det bästa. :) Det ända jag skulle byta ut skolan mot är ett fast jobb på ett delfinarium eller en slags person som typ tar hand om övervigna ap-ungar eller tigerungar eller liknande INGET ANNAT!!! Annars är egentligen skolan Guld!


Nog om det här.. Jag ska fan ta det lungt nu, kanske ta en likör och bara se nått på datorn, spela eller gå ut på promenad en sväng. Chipp och Hej!


- Lägger upp en bild på Olle, en av mina kompisars hund som jag för övrigt är jättekär i <3 -


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards