Alla inlägg den 10 april 2009

Av Angelica Westman - 10 april 2009 17:49


Nu är det ett tag sedan jag skrev nått i bloggen och jag ska tala om varför. Jag skrev typ en bok sist jag skulle skriva ett inlägg, det blev nått fel på sidan så allt gick förlorat så blev hyffsat less så då har jag inte orkat skriva om det ^^


Sen har jag varit borta på utbildning med skolan. Fick se delfiner, tigrar, noshörningar och andra skojiga djur.  Själv fick jag studera tigrar i ca 1 timma med ögonblicksregistrering som det så fint kallas ^^ Då ska man ha ett speciellt tidsintervall som man skriver upp vad tigrarna gör i just det tillfället sedan ska man redovisa det i form av tex diagram. Det va grymt kul. Fick några väldans fina bilder på tigrarna oxå. Stod typ mindre än en halvmeter ifrån en tiger fast det va ju såklart glas emellan men det va en grym känsla :D


Fick oxå mysa på med vargar och det må jag säga va en upplevelse. Dom är grymt mysiga djur faktiskt. Dom som är rädd för vargar kan ju sluta upp med det på en gång. För vargar är inte farlig för oss människor. Inte vilda vargar heller. Dom va väldigt snälla vargarna, ville kela och kramas :D Skulle gärna göra om det!


Det va kul att göra något tillsammans med mina klasskompisar oxå. Hade en väldigt trevlig tid under utbildningen. Vill tacka skolan som gjort det möjligt att åka iväg och all personal som tog hand om oss PLUS schaffören som körde oss hela vägen dit och hem. Är så himla glad nu iaf :D ska lägga upp lite bilder på resan. Vill påpeka att det inte va någon snö och ca 20 grader i solen i tisdags så vi solade och glassade på lunchen med fjärilar och humlor i luften.


Vill oxå säga att det NÄSTAN va en apa som klättrade upp på mitt huvud men han gjorde tyvärr inte det =/


Nu ska jag käka. Bilder kommer inom kort. (Tigrar, vargar, jag + mina kompisar och lite annat skoj :)


Sen vill jag oxå att ALLA ska vara Avundsjuk på mig nu för det var verkligen en upplevelse allt vi fick vara med om på utbildningen ;) Haha :D



Ovido - Quiz & Flashcards