Alla inlägg den 2 april 2009

Av Angelica Westman - 2 april 2009 21:20


Ja, vad ska man säga? Jag vet inte, jag vet varken ut eller in, upp eller ner. Nu är det verkligen skit igen. Kan vi aldrig hålla sams eller ens försöka hålla sams. Vad jag än gör så verkar det vara fel? Vad är det som är så fel? Kan jag inte bara få göra som jag vill? Måste jag alltid behöva anpassa mig efter vad andra vill eller inte vill att jag ska göra? Det är inte precis så att jag säger saker eller gör som jag gör bara för att vara elak eller jävlig mot någon. Jag gör saker och säger saker för att jag själv vill, för att jag mår bra, för att jag tycker det är kul och för att det är det jag vill göra. Förstå någon gång, jag gör vad jag vill, jag tycker vad jag vill och jag bestämmer själv vad jag ska göra, säga och tycka. Acceptera eller låt bli. Men jag ändrar mig inte!


Fuck This Shit!



Ovido - Quiz & Flashcards