Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Angelica Westman - 18 oktober 2008 21:11


I går så var frida här och vi stojade på som två tookar åkte lite bil, åt på Max, sjöng grymt mycket singstar och hade allmänt kul tillsammans. Grymt rolig kväll måste vi göra om.. (Y)


Var tvungen att skjutsa hem en av Linus pappas kompisar innan vi fick hoppa i säng. Fan kom inte hem förens efter 3. *Trött* På vägen till Mikael så var det rådjur på vägen ganska tufft faktiskt dom vart inte så himla rädd men dom typ krockade in i varandra sedan hoppade det fram en till mitt i vägen. Dåligt rädd jag blev då!!


Va på ikea en sväng med Linus i dag! Då fick jag två små pajformar som jag jättegärna ville ha. :) Bara för att jag kunde gissa rätt på en låt ;) "Tv-spel Theme - Street fighter"


Nu ska jag iväg en sväng på en bilträff med Linus. ;P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards