Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Angelica Westman - 11 oktober 2008 23:15


Igår va Julia med mig till skolan. :) hon hjälpte mig att mata och städa åt djuren. Råttorna var hennes favorit. Albin vår majsorm var ingen höjdare. ;P haha, Vi gick oxå och hälsade på Bacon våran avelsgris. =) Dåligt stor han är i jämförelse med Julia.


När vi kom hem på eftermiddagen gick vi på stan. Då köpte jag en tröja, ett par strumpbyxor, ett par benvärmare och en julklapp till Linus. :P Sen gick vi upp till Martin och bytte ut mitt örhänge i brosket till en barbell ;P Yeah äntligen bytt de Weii :) Han berättade att han en gång i tiden haft en apa. Vill oxå ha de, dom är ju så jävla söööööta :) (Men delfiner är bäst)


Skickade in en hälsning till Radio Guld i går för att Mormor fyller år i dag. (Leende guldbruna ögon) Hon fyller 59 år ;P Grattis Mormor, Älskar dig! <3


Idag var jag på stan med mamma Peter och Julia. Köpte ett par örhängen. Dom var asfina, alltså hur fina som helst =) Vi fikade en räkmacka på charm oxå. Ska in till stan i morgon igen och köpa ett par till örhängen eftersom dom bara kostar 25:- på ur och penn. (Y)


I morgon ska jag iväg till mormor och morfar, det har ju varit en del födelsedagar de senaste veckorna. Mormor, Morfar, Morbror, och Mamma fyller den 21. haha många på samma gång.


Nu ska jag se på film, =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards