Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Angelica Westman - 16 oktober 2008 20:17


Åkte faktiskt till skolan i dag, Skönt att få träffa kompisarna igen och Stripe såklart. Gud vilka fina fjädrar hon fått på sina vingar. Men hon är rätt rädd nu när jag inte hållt på med henne på jättlänge.


Gjorde mitt fiskprov i dag, läskiga ting. Men det gick bra :) Som det ser ut så fick jag full pott. *Yeah* I'm the best, fuck the rest. Fick även veta mitt resultat på examinationen från förra veckan. MVG :) Alltså jag måste ju lyckas med det mesta känns det som :P *Glad*


På ekologilektionen fick vi gå ner till båthusen och se på en gråsäl som vår lärare har fångat eftersom sälarna förstör fisket i vattnet nedanför skolan. =/ Sälarna som är så fina djur. När vi kom ner så hängde sälen i ett rep från taket *illa* dom hade karvat ur massa saker inifrån kroppen så han var helt öppen, Absolut ingen rolig syn men pälsen var helt underbar. Jättemysig och mjuk päls. Är jätteemot att dom skjuter sälarna, men vad ska jag göra åt saken? Han lyssnar inte på mig har redan försökt!  =( Vill att dom ska leva, bara för att dom äter fisk jag mena ska någon skjuta oss bara för att vi äter kött? Det är ju deras mat vad ska dom annars leva på? Typiskt yrkesfiskare.


Beställde mina skor idag... ohh ;) Dom kommer i slutet av oktober så får dom snart. dom är ju ursnygga. :P Beställde oxå leggins.


Nu ska jag sällskapa lite med mamma...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards