Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Angelica Westman - 24 oktober 2008 17:01


Nu sitter jag på skolan och har absolut ingenting att göra. Har varit på mitt rum sedan klockan 12. Sov lite sedan satt jag mig vid datorn och har suttit här sedan dess. Har kollat lite på teve. Har varit en del roliga program så som djursjukhuset. Nu hör jag att Nalle Puh börjar på bolibompa. Ska väl kolla på gosebjörnen ett tag nu! ;P


__________________________________________________


Nu är Nalle puh slut. funderar på om jag ska gå ner en sväng till min lilla kyckling och gosa lite med henne! :) Det tror jag att jag ska göra sedan kan jag gå upp till lägenheten igen och köka lite oxch sedan se film :P


Föresten så kom min avi till mina nya skor idag. :P Åhh vill hem och hämta dom, kommer inte få dom förens på tisdag eller onsdag! Längtar. Får även mina leggins och julsaker :P Bara så alla vet så är min nya C905 telefon hur bra som helst :P


Nu går jag ner till Stripe och hennes syskon :P kanske kan bifoga en fil så får ni se hur mycket fjädrar hon har fått!!!


__________________________________________________


Fina fjädrar va?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards