Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Angelica Westman - 30 oktober 2008 22:19


Idag har jag varit på ikea 4 gånger :P haha. Köpte en plattång på media markt 99:- Den var suveränt bra!


Sedan åkte jag ut med Frida och köpta mina skor :) Dom är helt underbara, så jävulusiskt snygga. Älskar dom.


Sedan åkte vi ut igen till Media markt för att vara med i en singstar tävling... gissa vem som kom etta? :) JAG!!! Tills senare i eftermiddag då nån jävla fjortis kom in och sjöng bättre än mig. fy fan vad less jag blev då! En enda jävel som kom över mig jag hade ganska mycket marginal till dom under. Så sjunger hon med typ 1000 poängs skillnad från mig. DÅLIGT ARG JAG BLEV!!! Men hon kanske inte får vinna eftersom hon har kontakter och kompisar på Media Markt så då kanske jag vinner ändå! :) Man kan ju alltid hoppas. Fast då blir man oftast besviken. Varför skulle en sån obetydlig tjej som jag vinna någonting någon gång? Typ världens sämsta ekonomi, kan aldrig göra nått man vill, mina drömmar kommer aldrig gå i uppfyllelse... Åh är så less nu... får ursäkta mitt negativa inlägg... är bara så ledsen och besviken på mig själv!


Hoppas ni är mer nöjda över er själva än vad jag är just nu!

Av Angelica Westman - 30 oktober 2008 00:37


Va hos tandläkaren i morse och fick bekräftat att jag är jätteduktig på att borsta mina tänder ;) Guldstjärna till mig!!!


Har oxå varit  ute i Birsta 3 gånger idag :P först så kollade jag på skor på skopunkten, sedan åkte jag ut med Linus en sväng och skulle på Media Markt och Elgiganten. Köpte en elvisp för 9:- Det tycker iaf jag va ett fynd. Fick ju fan degkrokar på köpet oxå ;) yeah. Sedan var jag där med Frida. Då hittade jag världens underbaraste skor som jag ska köpa i morgon. Svarta och rosa. 699:- på DNA. Det är dyrt men dom är helt underbara och jag bara älskar skor.


När jag kom hem fick jag reda på att Linus inte tänkte ta med mig till Ica när vi skulle köpa Rockband. Dåligt less jag blev då. När vi pratat om det jättelänge oxå får inte jag följa med. Har suttit och spelat det ett tag nu men gick upp istället. Är så less på att Peter är så negativ HELA tiden! Så jävla jobbigt att han aldrig kan vara positiv. Jag vart asglad när jag klarade 97% på gitarren han ba "Hur svårt är de då?" Fan, då tänkte jag: Det är inte direkt så att man säger till ett barn om dom lärt sig att vissla eller liknande "Hur svårt är de då?" eller om dom lärt sig hjula eller göra en kullebytta "Det är ju hur lätt som helst" Man får ju bara andra att känna sig dålig genom sånna komentarer... Så jävla trött på sånna människor. ÅHH!!!!


Nu ska jag kolla lite på internet sedan åker förhoppningsvis Peter så att jag kan vara lite med Linus och testa om Boogie fungerar :) Jippi!!!


(Skon på bilden är lila men dom jag ska ha är svart och rosa! ;P )






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards