Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Angelica Westman - 5 oktober 2008 19:33


Nu är snart helgjouren slut och jag lika så.

Dåliga problem vi haft under helgen då, allt har krånglat.


I fredags så hade snäckorna rymt, spindeln var lös,(någon hade glömt stängt hans terarium, han hade ramlat lite mer än en meter ner i golvet) och en gris hade rymt från sin inhängnad.


I går hade en råtta rymt. *Suck* Vi har fått i uppdrag att skura rent i en råttbur,

i Turids (rödöradvattensköldpadda) vattenbad och grundligt rengöra inne hos ekorrarna och degusarna. Fan vad allt har tagit tid och inte nog med det så upptäckte vi att Turids bad läckte i morse. Måste hålla extra koll på hennes vatten.


Två Duvor ligger på sina ägg och våra kycklingar blir allt större och större. =/

(Dom borde alltid vara liten ;P) Ska lägga upp en bild på min kyckling senare som för övrigt heter "Stripe" :)


För ett litet tag sedan så fick jag hjälpa till att ta in en häst i sitt stall, dåligt rädd jag va då eller *Scary* Det var en Arab för dom som vet vad det är för skillnad (A)


Nu ska jag gå ut till dom andra och hålla dom sällskap,


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards