Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Angelica Westman - 15 oktober 2008 13:57


Åh ska snart få min nya mobil, :) 

Sony Ericssons nya C905.

Den släpps den 23 Oktober :P

Snart är den min. Grymt snygg!!! *Yeah*

Av Angelica Westman - 15 oktober 2008 13:35


Har varit hemma från skolan i tre dagar nu.! Vill tillbaka till skolan så jag får träffa mina kompisar och min Stripe :P Undra hur många fjädrar han fått nu?! Säkert jättemånga, vill inte att hans dun ska försvinna, =/


Sitter och funderar på om jag ska beställa ett par skor. Dom kanske är hur snygga som helst och billiga dessutom.. Jag måste beställa dom, älskar skor, det är det bästa som finns ;) Bifogar en bild!


Jag och Linus har inte varit så bra överens de här dagarna heller, *Suck*

Orkar inte med massa bråk, =/ Vi får väl se om det blir bättre. förhoppningsvis så blir det väl det!


Föresten så har en av golfbollarna dött :( Det var ju just typsikt. Men åh andra sidan så har en av våra mollys fått bebisar :P Så vilket fall så är det ju fler än vad det var innan. Skoj.!! :)


Jag har Jour igen vecka 43 och 44 :P På Halloween. *Yeah* (Y) då ska jag sitta på en bondgård med alla djuren och Linus haha, vi får väl fixa någon skräckis och köpa med oss massa gott och sitta och mysa istället för alla idioter som ska supa skallen av sig! Inget nöje direkt (Att dricka alltså!)


Nu ska jag roa mig med något annat kanske se en film ;P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards