Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Angelica Westman - 23 oktober 2008 17:05


Har haft fullt upp hela dagen, Försov mig i morse, =/ Inte allt för bra! Skulle ju ha avsked av Lennart i dag eftersom det är hans sista dag på skolan, eller rättare sagt sista dagen med oss =/ Aja får säga hej då i morgon eller till veckan eftersom jag ska ha Jour nu under helgen och måndag tisdag. Missade även ett samhällsprov, mindre bra!


Bestämde mig för att åka till ikea eftersom jag inte hade något annat för mig. Tänkte köpa nya skor så jag har några bättre skor än tygskor. Hittade ett par som jag kanske ska ut och köpa senare ikväll =)


Morfar ringde och berättade att jag skulle få min mobil i dag! Ni kan ju gissa vem som blev hur glad som helst :P *Mee*


Gick in på Kicks för att köpa ansiktskrämer då mitt ansikte håller på att torka sönder. En nattkräm en dagkräm och en ögonkräm plus att jag köpte en ny foundation eftersom min gamla är skit. Blev strax över 400:- Tycker det var ganska billigt iaf =) plus att jag fick med en nessesär ett armband rengöringsprover parfymprover, penslar, tidning och lite småsaker. :) Hur glad blev inte jag dårå? haha en toppenbra dag.


Gick upp på Rusta för att kolla lite saker där. Köpte tomtebloss *hihi*


Nu har jag precis gjort i ordning för att göra raggmunkar ska bara stekas på.


Fick sms av Emelie att hennes kyckling dött. Det kanske är den sämsta nyheten jag kunde fått idag. =( R.I.P Bifogar en fil.


Bilen blev iaf såld i förrgår. Hörde att Emeline såg den bogseras i går haha. undra vad som hänt med den :P


Nu ska jag käka sen åka på ikea och hämta min mobil och mina skor :P och tjata lite på morfar om en systemkamera (A)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards