Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Angelica Westman - 25 oktober 2008 20:44


Nu har jag och Linus varit ner och kikat lite på alla djuren. Linus tycker nog om djuren lika mycket som jag gör. Han höll i dom och ville knäppa kort osv :P Både han och jag höll i Albin som är en majsorm. dåligt rädd jag blev där ett tag. *haha* Finns bilder som jag tänker lägga upp senare.


__________________________________________________


Morfar hade ringt förut så jag ringde upp honom. Dom ska tydligen komma hit och hälsa på på Tisdag och se hur jag har det på skolan och så =) *Guld* Det ska bli kanonkul. Måste oxå berätta en sak jag glömt att skriva! Morfar hjälpte mig att betala min nya telefon med 500:- Hur snällt är inte de då? Åh vad jag Älskar min Mormor och Morfar! Dom är dom bästa morfäräldrarna i HELA VÄRLDEN!!! Dom ställer alltid upp och finns där när man behöver dom som mest! (Alltså i stöd syfte menar jag nu, att kunna prata med och så =) Helt guldvärda!!! <3 <3 <3

Av Angelica Westman - 25 oktober 2008 15:38


Nu slipper jag äntligen vara här ensam på kvällen. Linus har kommit och ska hålla mig sällskap tills på Tisdag sedan ska vi åka hem. Love you baby! <3


Ska börja göra lite mat nu sedan ska jag ner igen och mata getterna och grisarna. Ska kolla till kycklingarna oxå och ge dom lite mat. En av kycklingarna har blivit halt så jag hoppas hon repar sig. Hon kan knappt sova utan att hon tippar omkull! =/


Nu till köket! (Y)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards