Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Världens bästa Mormor och Morfar!!!

Av Angelica Westman - 25 oktober 2008 20:44


Nu har jag och Linus varit ner och kikat lite på alla djuren. Linus tycker nog om djuren lika mycket som jag gör. Han höll i dom och ville knäppa kort osv :P Både han och jag höll i Albin som är en majsorm. dåligt rädd jag blev där ett tag. *haha* Finns bilder som jag tänker lägga upp senare.


__________________________________________________


Morfar hade ringt förut så jag ringde upp honom. Dom ska tydligen komma hit och hälsa på på Tisdag och se hur jag har det på skolan och så =) *Guld* Det ska bli kanonkul. Måste oxå berätta en sak jag glömt att skriva! Morfar hjälpte mig att betala min nya telefon med 500:- Hur snällt är inte de då? Åh vad jag Älskar min Mormor och Morfar! Dom är dom bästa morfäräldrarna i HELA VÄRLDEN!!! Dom ställer alltid upp och finns där när man behöver dom som mest! (Alltså i stöd syfte menar jag nu, att kunna prata med och så =) Helt guldvärda!!! <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards