Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Vad händer!? =/

Av Angelica Westman - 27 oktober 2008 19:34


I morse när jag gick ner för att mata djuren så hade ännu en kyckling dött. =/ Alla bara försvinner, vad har dom gjort för ont? Irene kom till skolan strax efter 12 och fick ta ihjäl en annan kyckling som var jättesjuk. =/ De stackars små liven.. Ikväll var det en till kyckling som inte hade mycket till kraft kvar som vi försökte få i lite vitaminer och vatten, hon blev lite bättre och började gå och pipa lite med fortfarande väldigt svag. Hoppas hon lever när jag kommer ner i morgon! Stripe mår fortfarande hyffsat bra iaf, hon har börjat fått lite hängig näbb och det oroar mig lite så jag har proppat henne full med vitaminer vatten och mat hoppas hon klarar sig. Skulle gå under om hon gick bort! Irene sa att jag skulle ge dom en specialare. (Mosat hårdkokt ägg med havregryn och vitaminer) Hoppas det hjälper så att dom som är kvar klarar sig.


Strax efter 2 i dag så åkte jag och Linus med Peter en sväng till Ö-vik för att kolla på en bil. Det blev affärer :P Så nu har peter köpt en 940 turbo. Den går tydligen jävligt bra. Jag passade på att käka på Max när vi ändå var där runt omkring. *Mums* Dåligt gott det är på Max då? Älskar Max!!!


Nu ska jag ta och käka lite sen försöka se någon film. Bifogar en fil på en av kycklingarnas käkar ska ni få se vad hemsk!! (Den lever när bilden är tagen) (Stripe har inte så hängig näbb bara ytterst lite och jag hoppas att det inte blir mer än vad det redan är)



 
 
Ingen bild

julia///jurván

27 oktober 2008 19:46

vad fint:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards