Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Julklappar,

Av Angelica Westman - 23 november 2008 18:04


Idag har jag varit iväg en sväng till mormor och morfar för att fira farsdag :P Jag vet att det är lite efter men eftersom Kicki fyllt 40 helgen då det var farsdag så fick vi ta det vid tillfälle som blev i dag. Jag och Thomas gick igenom lite funktioner på min kamera då jag är för lat för att läsa manualen ;) Men det verkar falla några bitar på plats iaf :)


Sedan begav sig jag, mormor, morfar och mamma till Willy's för att handla. Då fick vi två hyasinter av mormor. En blå och en rosa. Dom luktar så OTROLIGT gott!! Sedan åkte vi på clas ohlsson för att köpa lampor till mitt rum men såklart så hade dom inte vanliga små spotlights så nu får jag ha helrött i mitt rum. Det fanns iaf röda lampor som jag ska ha i min julstjärna som jag funderar på att sätta upp ikväll. Man får ju ha dom uppe så lite så varför inte tjuvstarta några dagar? ;) Jag ska iaf spraya lite snö på mitt fönster. Kan lägga upp bilder senare.


Sedan när vi kom hem så slog jag in lite julklappar. Eller ganska många blev det. 8 st tror jag närmare bestämt om det inte var 9. =) Jag längtar jättemycket till jul. Så himla mysigt med all belysning och känslan. Synd bara att det inte är samma känsla som det var när man var liten men det får man väl acceptera. Det är så det kommer att förbli. Man kommer inte att ha mer julkänsla i kroppen än den man har just nu.


SIX ringde mig i går och berättade tyvärr att dom hade ett negativt besked till mig MEN hon sa oxå att hon försökt vrida och vända på tiderna och försökt fått det att gå i hop så att jag skulle kunna börja jobba där men det gick inte. Hon behövde någon som var där en gång i månaden på inventeringen så det sket sig med skolan för min del =( Det var ju det jag förstod men jag blev iaf jätteglad då hon sa att hon var jätteintresserad av mig och att jag verkligen skulle passa in och sådär =) Det är en tjej som är gravid som ska ha bäbis i februari så då skulle hon försöka fixa så att jag skulle kunna jobba varannan helg. Då märks det att hon verkligen vill att jag ska jobba där ;) Det är kul att dom gillar mig iaf =)


Nu ska jag iväg och träna, men jag återkommer väl med bilder och mer intressanta eller ointressanta saker framöver...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards