Alla inlägg den 8 november 2008

Av Angelica Westman - 8 november 2008 17:26


Idag har jag varit iväg till Lillhällom och sålt kakor med Julia och Emelie. det gick väl inte så himla bra när vi knackade dörr, men hemma hos Thomas och Kicki så köpte iaf 7 stycken av oss :) Morfar har fixat så att vi sålt 12 burkar till. Dåligt duktig min morfar är på att sälja då ;)


Va in till Thomas och Kicki och fikade och drack världens godaste skumpa. (Tror iaf att det var de) Smakade typ som dricka med eftersmak av vitt fruktigt vin. Jag som inte brukar tycka om vare sig skumpa eller vin. :P


Ska iväg strax ner till stan och käka på Kebab City med tjejerna, ska ha det som en slags företagsmiddag tror jag. Fast det kanske är bättre om man betalar själv så vi kan spara pengarna till en utlandsresa istället :P


Nu ska jag ta det lugnt innan jag ska iväg igen. (Tyvärr blev det inga bilder på Pizzan då jag glömde att knäppa kort =(

Ovido - Quiz & Flashcards