Alla inlägg den 2 november 2008

Av Angelica Westman - 2 november 2008 14:02


Det blev ingen Jour på skolan eftersom vi inte kunde ta oss dit =/ Förlorar lite pengar på det men vadå? Jag får väl söka mig ett jobb så jag får ihop lite pengar till min systemkamera som jag håller på att tjata om.


I fredags så åkte vi iväg på ett kalasande men det slutade i rena katastrofen så vi åkte hem.. Tur att man inte hade druckit. :P


I går så spelade Jag Lisa och Linus RockBand. Det var ganska kul när man väl var 3 stycken. Spelade det ett bra tag sedan såg vi en jätteläskig film om dockor. *Hua* hemsk film. Typ buktalare. "Beware of the stair of the mary shaw, she had no children only dolls. And if you see her in your dreams do never ever scream"


Nu ska jag iväg till Ikea med Emelie, tror jag iaf. :) Ska kolla lite julklappar, framförallt till min älskade morfar <3

Ovido - Quiz & Flashcards