Alla inlägg den 6 november 2008

Av Angelica Westman - 6 november 2008 18:50


Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag inte alls mått nå bra de här dagarna. Har inte fått sova, äta riktigt elle någonting. Har haft huvudverk och mått illa. Absolut inge bra. I morgon måste jag till skolan ska vara lärare för smådjurskötseln. Det kommer nog går bra har ju kort dag i morgon. Missade en redovisning i dag så får ta igen den senare då den va betygsgrundande!


Jag har varit iväg en sväng med Morfar till Taxi för att lämna lite kakbrukar som vi säljer med ungtföretagande i skolan. Taxi Kurrir köpte 18 burkar, hyrbil köpte 2 burkar, någon husvagnsfirma köpte 4 burkar, Taxi Sundsvall köpte 10 burkar och en privatperson köpte 1 burk. Det är fan 35 burkar, PÅ EN DAG!! Förstår ni att det är 1750:- det är typ vad vi skulle betala i räkningar :P Haha så nu får vi typ in resten till vår egen kassa. Härligt det.


Vi va iväg till Ica en sväng oxå innan vi åkte hem för att köpa en julklapp åt mig :) Ett påslakanset som är olika grånyanser. Hur fint som helst. Fick ett av mormor och morfar och den andra ska jag eventuellt få av mamma. :) Älskar det påslakansettet :) Fick en Munk av mormor oxå. dom sålde utanför Ica. *Mums*


Nu sitter jag och väntar på att Linus ska hämta mig, han ville gå på bio i kväll så vi ska se nya Bondfilmen. Det ska bli roligt :) såg den förra filmen i går för att fräscha upp minnet lite eftersom den nya börjar där den gamla slutade.


Nu ska jag surra lite med mamma och städa undan lite...



Ovido - Quiz & Flashcards