Alla inlägg den 15 november 2008

Av Angelica Westman - 15 november 2008 16:54


Idag så följde jag med mamma till stan för hon skulle på bolaget och jag skulle kolla på ett par leggins som fanns på Cubus. Min storlek var såklart slut :P och inne i Birsta så va min storlek sönder så mamma tyckte inte jag skulle köpa dom då!


Sedan åkte jag till skolpunkte och tänkte byta mina skor som jag gått runt i nu i 2-3 månader. Dom läker vatten och sulan har börjat släppa. Det är andra gången jag byter dom nu men nu är dom iaf fräsch igen och läcker inte in. Kunde ju inte ens gå till bussen utan att man blev dyngsur om fötterna.


Gick in på Ica för att köpa lite godis innan bussen gick men han inte med det =( Blev oxå stoppad av the phone house. Dom blev imponerad av min telefon och ville testa osv. Sedan försökte dom kränga på mig ett av deras erbjudande och det ville jag ju inte ha eftersom Halebop är mycket bättre. När jag skulle gå för att hinna med bussen så ropade killen på mig igen och vill ha mitt nummer. Jag sa då att jag hade pojkvän och trodde att han skulle förstå att jag inte tänkte ge mitt nummer till honom att han skulle acceptera att; Ja okej hon har pojkvän skit samma... Men näe han skulle ha mitt nummer iaf. Och jag sa åt han att jag ger inte ut mitt nummer och nu måste jag faktiskt gå min buss går om någon minut... Alltså dom får väl inte hålla på och fråga om nummer sådär? Får dom? Det känns lite jobbigt oxå när dom inte kan acceptera att jag säger att jag har pojkvän jag behöveri nte ha någon okänd kille som ringer eller smsar till mig.! *Suck* 


Ska föresten beställa min kamera till veckan. Åhh längtar asmycket. Kom på världens coolaste bild jag ska knäppa när jag köpt den :) kommer lägga upp den senare ska ni få se ;)


Ska föresten på intervju på måndag, :) Hoppas jag kommer få jobbet. ;P Skulle vara hur kul som helst att jobba med smycken och accessoarer dessutom verkat personalen vara astrevliga. :)


Nu ska jag iväg till Linus och käka lite potatisgratäng och fläskfilé, dåligt gott eller?  ;P föresten så ska mamma ha datorn nu oxå så måste dra..


Ovido - Quiz & Flashcards