Alla inlägg den 26 november 2008

Av Angelica Westman - 26 november 2008 19:44


Idag har jag vare runt på två skolor och berättat lite om Nordvik och Skedom. Det har varit rätt skojj =) Det var jag och två killar som heter Rickard! Vi fick ha på oss våra grymt snygga tröjor där det står "Nordvik inte bara kossor" på! :) Dom är grymt snygga! Ska köpa en sån tröja sedan. Fick min jacka i dag där det står mitt namn på och Nordvik! :) Tror det ska stå djurvåd på oxå men det gör det inte på min! :( Ska kolla upp det i morgon!

Strax innan dagen var slut kom vi fram till att ena Rickard tydligen hade umgåtts med Linus tidigare i sitt liv. Det var ganska kul :P Haha.


Åkte på Ikea när jag kom hem eftersom jag skulle köpa nya mjukistofflor. Rosa med leopardfläckar på :D Har oxå köpt en julklapp åt Tintin äntligen. Världens gulligaste täckväst :) Den är silver och rosa.! Kan det bli bättre?


Nu ska jag duscha och sedan se på lite teve. Är så trött plus att jag ska upp tidigt i morgon och sedan på kvällen ska jag iväg med Johanna på Vero Moda för dom har någon medlemskväll inne i stan!

Ovido - Quiz & Flashcards