Alla inlägg den 17 november 2008

Av Angelica Westman - 17 november 2008 19:27


Idag har jag varit jättenervös för att jag skulle iväg på en arbetsintervju på SIX, dåligt nervös kan jag ju säga ;) Men det var ganska lugnt när jag väl kom dit. Har ju träffat dom så pass många gånger förut och dom är ju jättetrevliga. :) Intervjun gick såklart jättebra. Vi skrattade tillsammans och jag fick berätta lite om mig själv och sådär, vad jag är för liten prick helt enkelt och det verkade bra :) Såklart så nämnde jag mitt stora intresse för djur och speciellt delfiner så det tyckte hon väl va intressant. ;P Det som jag blev lite skeptisk på när hon frågade det var om jag kunde komma och jobba någon kväll på en vardag runt 4-5 tiden, Ajaj där kan jag bli körd med tanke på att jag går skola ute i Nordvik och kommer hem ganska sent. Men såklart så skulle vi göra det bästa av situationen och fixa det då om det blev jag som fick jobbet. Åh är så förväntansfull :) vill verkligen jobba med smycken och tjejena som jobbar där verkar helt underbart trevliga! Johanna följde med mig och gick med mig i Birsta både före och efter intervjun och stöttade mig :) hon kan intyga om att jag var nervös, men hon önskade mig all lycka, och det gör jag oxå ;)


När jag gick i butiken hittade jag jättesöta örhängen som jag ska köpa framöver :) 3 par jättefina svartvita blommor för 49.90:- <3


Sedan kom min Morfar och hämtade mig, ni kan inte gissa vad vi gjorde?! Jag kanske är världens gladaste människa just nu. =)VI KÖPTE MIN SYSTEMKAMERA :) Världens gladaste människa är jag JIPPII!!! :) Ska ut och fota lite sedan när batteriet har laddat.


Nu är det bara den eviga väntan kvar...


Ovido - Quiz & Flashcards