Alla inlägg den 12 november 2008

Av Angelica Westman - 12 november 2008 15:09


Gratismode är en kanon sida där du kan samla poäng och få ihop till presentkort upp till 1000:- på din favoritbutik och shoppa gratis! Hur bra är inte det då?

Gå med du oxå, klicka på länken nedan och bli medlem.


www.gratismode.se/?c=5219


Jag lovar, du kommer inte bli besviken.! :)



Av Angelica Westman - 12 november 2008 13:49


Nu är det ett tag sedan jag skrev någonting. Jag har hunnit bli sjuk igen, hosta och huvudverk. Absolut inge bra. Jag äter inte rikitgt eftersom jag inte orkar när jag är sjuk det är så jobbigt ;) Så jag mår mest illa om jag äter, med det har börjat blivit bättre nu när jag mår lite bättre. Jag har inte sovit speciellt bra då jag hostar hela nätterna. Fick någon medicin av mamma igår så i natt kunde jag sova hyffsat iaf!


Har fått besked om att jag ska iväg på intervju nästa vecka till ett extrajobb, hoppas dom vill ha mig :) skulle vara så fruktansvärt skönt och kul att få ett jobb igen, speciellt när det är något jag är intresserad av :)


Har kollat på en kamera jag ska köpa :) köper den nästa vecka då jag vet om jag får jobbet eller inte. kommer köpa den vilket fall eftersom jag verkligen vill ha den där kameran, DSLR-A300 Sony med 18 - 70 objektiv :) (Bifogar bild)


Kommer få in lite extra pengar nästa månad då jag jobbade extra på skolan, inte allt för mycket men lite är bättre än inget.


Måste bara säga att jag drömmer och tänker lite extra mycket på delfiner just nu. Vill så gärna komma hela vägen fram. Det är verkligen det jag vil göra med mitt liv, jobba med djur framför allt delfiner och marina djur.


Har oxå känts väldigt tungt att ta sig till skolan då jag inte får någon riktig sömn. skulle behöva flytta till skolan men vill gärna ha någon civilisation runtomkring inte bara träd :P Så det blir till att pendla iaf :) vill ju bo kvar hemma med mamma :) ett tag till iaf, känner mig bara lite halft mogen att flytta, vill det väldigt gärna men det blir så mycket mer måsten om man flyttar och sen räcker inte pengarna till. Skulle aldrig ha tid med ett hushåll plus skolan, Iaf inte just nu.


Nu ska jag ta och hitta på någonting tillsammans med min sjuka hals och hoppas på att det blir bättre. :)

Ovido - Quiz & Flashcards