Alla inlägg den 18 november 2008

Av Angelica Westman - 18 november 2008 21:08


Här kommer lite bilder jag knäppt idag, =)


Av Angelica Westman - 18 november 2008 13:44


Idag fick jag se min kyckling för första gången efter ca 2 veckor. Dåligt mycket hon hade växt eller!? Hon är ju så gott som en liten höna nu ju! Absolut inte lika söt som hon var innan. Men hon är fortfrande min och jag tycker om henne ändå ;) Hennes näbb har inte blivit nå bättre hänger fortfarande lite granna =/ Sitter på skolan nu BTW för att vänta på samhälle för att sedan sluta och åka hem.


Patade med Bitte om våran resa till kolmården till våren. Vet ni vad? Haha :) vi kommer att få gå ner till delfinerna :D Gissa vem som är gladast i hela världen? :) I AM!!! =) Men vi skulle inte få "peta" på dom men man kanske kan flörta in sig lite hos tränarna och få sig ett "kännprov" ändå. Jag skulle fan bryta ihop om jag fick röra en delfin och ännu mer får bada med en. (Fast det vet jag att man inte får på Kolmården, och det är väldigt synd)


Har inte hört något från SIX än men jag hoppas att dom ringer inom kort och vill att jag ska jobba för dom :D hihi Det skulle vara så grymt kul att få kombinera en skola man vill gå på med ett jobb man vill jobba med :)


Föresten så hade vi ett litet snöbollskrig efter lunchen, haha :) Dåligt skojj. ;) Frida, Jag och Tina kastade bollar på Emelie och Julia men sedan så kastade vi på Frida och till sist så kastade alla på lilla mig :D Det var ett tag sedan man höll på med sånt. Men vad fan det är ju kul. Inte sant?


Har hållt på att fotat med min nya kamera på djuren på skolan. Det blev hyffsat bra bilder iaf. Kan lägga upp några sedan. Den på Leopardgeckon blev allra bäst!


Vill inget hellre än att jobba med delfiner....

Ovido - Quiz & Flashcards