Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Pengar eller inte pengar, det är frågan! =/

Av Angelica Westman - 21 november 2008 17:27


Idag har jag hunnit med ganska så mycket, eller ganska så lite. Jag vet inte riktigt. :) Har varit på skolan och haft smådjursskötsel. Irene sa att jag slapp gå dom sista gångerna nu innan jul eftersom hon hade tillräckligt för att sätta mitt betyg. Men eftersom jag inte nöjer mig med ett VG+ så ska jag gå dom sista gångerna så ska vi se om det räcker till ett MVG :)


Har funderat lite på varför dom inte ringer från SIX oxå. Dom sa ju att dom skulle ringa i början på veckan och nu är det ju fredag. Vill verkligen ha jobbet. Börjar bli lite nervös nu.! Dom skulle ringa till alla som hade varit på intervju vare sig man skulle bli anställd eller inte. Hoppas självklart på anställd ;)


Var in en sväng på arken i Härnösand och kollade lite eftersom det är ungefär 40 minuter att vänta på våran buss. Julia köpte lite ben åt Eddie och sen köpte vi ett koöra till julmarknaden :)


Åkte bussen hem och somnade (som vanligt) man vaknar av att man har munnen öppen typ hur mycket som helst och är helt torr i munnen eller så vaknar man av att man har världens spänning i nacken.


När vi kom hem till stan så gick precis Julias och min buss så vi gick upp på apoteket och kollade om jag hittade en pillerburk som jag vill ha till mina tungpiercingar. Perfekt att ha i väskan och en kula skulle låtsna så har man en extra med sig så man slipper ta ut den ;)


När jag skulle ta bussen hem till mig så satt Mormor där och väntade på mig ;) så vi åkte bussen hem tillsammas. Hon skulle kolla om hon hade nån sån där burk hemma för dom kostade nämligen 45 :- på apoteket och det tyckte jag va lite mycket.


Kom hem och pratade med mamma sedan knäppte jag lite kort på Lillan när hon hade gömt sig under eller rättare sagt i täcket ;) lägger upp en bild. Sedan gick jag och duschade. Läste igenom Janinas nya inlägg och blev sugen på att bli WWF fadder jag med men har inte rätt inkomst för att lägga ut 100:- i månaden men om jag får jobb så ska jag fundera lite och eventuellt bli Späckhuggarfadder. Klart jag måste stödja mina favorit djur. Delfiner och Marina varelser :) Jag älskar ju Delfiner. Dessutom så hör ju Späckhuggaren till tandvalarna och det gör ju flasknosdelfinen oxå :) och man hjälper ju till att försöka ta bort föroreningar i vatten och sånt så det kanske hjälper flasknosdelfinen i längden oxå. Vill ju jobba med dessa djur, då får dom ju inte försvinna. <3


Nu sitter jag här och har precis mixat i PS så nu får vi se vad ni tycker om bilden. Ska göra mig i ordning nu, blåsa håret byta om och sminka mig osv...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Westman - 28 februari 2010 12:41

Nu har jag fått nog av förföljelserna av dig!! Jag kommer polisanmäla allt som hänt och visa mailen du skrivit! Jag känner mig verkligen obekväm i vad du håller på med och har gjort! Om du nu först förälskar dig i mig sedan ska du förfölja mig, min b...

Av Angelica Westman - 27 februari 2010 03:02

Åhh, jag blir så förbannad när jag läser att personer tycker dom ska avliva Tilikum från seaworld! Späckhuggare är utrotningshotad och då tycker alltså folk att dom ska avliva en avelshane i ett bevarandeprogram!? Hur fan tänker ni? Först och främst ...

Av Angelica Westman - 18 februari 2010 13:12

Jag är med och tävlar om en t-shirt från Phoenixthisrt.com Här är t-shirten jag är med och tävlar om! http://phoenixtshirt.com/sv/articles/2.21.2216/jr-love-yoshi-nintendo-t-shirt Därför vill jag vinna: Jag älskar verkligen den här t-sh...

Av Angelica Westman - 21 april 2009 22:14

  Sen skulle jag vilja veta vem TT är? :D Skulle vara kul att veta vem som gav mig den positiva kommentaren. Tack!! Och tack till Emelie oxå :D   Inlägget jag fick; "Det förflutna må vara bra, och minnen tycks ofta vara fina. Men nuet är nuet, vare s...

Av Angelica Westman - 18 april 2009 19:30

  Varför kan inte allt bara vara bra? Varför kan inte allt va som förut? Allting va alltid bra förut. Varför va det bara bra förut men inte nu? Det va inga problem, inget skit, Åhh... Skit oxå!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards