Alla inlägg den 10 december 2008

Av Angelica Westman - 10 december 2008 17:49


Åh gud jag är så ARG!!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.!!! Man får aldrig tid till någonting, ingen hjälper till med något eller tar sig ens tid att lyssna eller ens låtsas att dom lyssnar!! Kan inte alla bara ta sina jävla fringar ur arslet och göra någonting någon gång!!?? Mina jälva praktikpengar har inte kommit in än heller fast det var typ 1 år sedan jag gjorde praktiken!!! Allting strävar emot att man ska kunna flytta och ingen kan ens hjälpa till med bidrag för vi har tydligen för mycket pengar!!! Hur fan kan det komma sig när man aldrig har råd att köpa någonting när det är kris med pengar varenda månad. Hur fan kan dom ens våga säga att vi har för mycket i inkomst. Det här jävla systemet som vi har kan fan DRA ÅT HELVETE!!! Får man in ett bidrag som hjälp då försvinner ett annat hur fan tänker dom? Åhh är så fruktansvärt LESS!!!!! Man ska göra allt själv jämt annars blir det aldrig någonting gjort!! (Förutom Mamma som försöker hjälpa till och få det här att gå ihop!)


Ovido - Quiz & Flashcards