Alla inlägg den 8 december 2008

Av Angelica Westman - 8 december 2008 18:28


Här kommer bilder på mina lussekatter! :) Mumsigt goda blev dom! *MUMS*


Av Angelica Westman - 8 december 2008 18:21


Idag har jag suttit hela dagen med skolarbeten hemma. Dåligt tråkigt med ekologi men rätt kul att skriva om primater :) Fick iaf ihop 1,5 sidor med fakta om dvärgsilkesapan. Så det är ju bra iaf.


Har försökt hitta praktikplats men fick inget napp. Har mailat två ställen oxå så får vi se om jag får nått svar.


Mamma och jag åt hemmagjord risgrynsgröt idag. dåligt gott det var då ;)


Nu håller jag på att göra lite situps och väntar på att Linus ska komma och hämta mig eftersom vi ska ner till Ego och sola lite, sedan ska jag hem och duscha och efter det så är det dax för sängen då jag ska upp väldigt tidigt i morgonbitti *Suck*


Ovido - Quiz & Flashcards