Alla inlägg den 5 december 2008

Av Angelica Westman - 5 december 2008 18:04


Idag var det sista dagen på IV valet i skolan då jag har praktisk smådjursskötsel. Fick MVG. Hur duktig är inte jag då? ;) Knäppte även kort på min lilla kyckling, som inte är någon lite kyckling längre utan en ung höna skulle jag vilja säga ;) Min lill kyckling har blivti sååå STOR!! Lägger upp två bilder! =) Fick mata ormarna i dag för första gången. Det var rätt kul. Knäppte lite bilder på det oxå. Men orkar inte lägga upp bilder på dom nu!


Nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting! Har jättetråkigt och vet inte alls vad jag ska göra. Ska hämta Felicia sedan kring 20.00 så sedan skulle jag få låna bilen. Då kan jag duscha och göra mig i ordning efter att jag ätit sedan åka ut en sväng. Ska bli kul att köra lite. Har ju inte kört på länge ;) Har ju ingen bil som sagt!


Längtar efter min dator som jag ska köpa i Januari. Wii den kanske kommer bli den snyggaste datorn i världen just för att det kommer vara min, BARA min :) Haha. Har beställt en musmatta nu oxå som är assnygg. *Yeah* Ni kan inte ana vilken färg det är eller hur ;)


Nu ska jag skriva med folket på msn och vänta på att maten blir klar sedan göra mig i ordning :)


Ovido - Quiz & Flashcards