Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Angelica Westman - 11 februari 2009 20:03


Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till..  Det känns som min värld ska gå under snart! Jag vill inget hellre än att ha ett litet liv som kan springa runt här hemma.. Det skulle få mig att känna mig levande igen! Just nu känns det bara helt fel och det saknas någonting. En klump i bröstet varje gång jag tänker på att det inte kommer komma in någonting innanför dessa dörrar. Vad ska jag göra? Jag förstår inte vad som är problemet :( Jag är tillräckligt vuxen för att ta hand om en hund, jag går i en skola där vi får ha djuren i hundburar eller inne i klassrummen så det skulle vara perfekt! Jag saknar fritidsintressen, men med en hund så får jag helt plötsligt en massa mer att göra. Jag tycker det är jättekul att träna med dom och det skulle vara så underbart att ha en hund som jag uppfostrat som jag lärt en massa saker. Jag får helt enkelt känna mig duktig! Just nu är jag bara alldeless TOM!!!


Bilder på hundarna jag vill ha

(Har svårt att välja färg, men tror jag vill ha den svarta) *Älska*


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards